Hi guys,
did anyone find the solution, how to convert old multis from multi.idx and multi.mul to new file multicolletion.uop or vice versa ? ?
We would like to switch from 7.0.32 client to 7.0.66 but we dont want to lose our custom housings from old files.
Is there any way or still nothing ?
Thx.
Czech:
*****
Hmm, to není jdnoduché. Navíc, jaký emulátor chceš použít. Gladie(andaria Gladie ??? --- osobní otázka). Na Serv Uo je hodně možné, Na Sphere méně, na Run UO - Mrtvý projekt. Ale nyní nevím, která verze Update Uo je ještě schopba pracovat se všemi soubory- Tuším 7. 035 ale 7.066 už ne. Podívám se na fora UO. Jistý si nejsem. Před rokem jsem jel na 7.050 verzi. Ta dokázala pracovat s UO soubory. Pozdější však nikoliv. Je třeba myslet, zda emulátor dokáže rozklíčovat EA Games kod.
England:
*****
Hmm, that's not simple. In addition, what emulator you want to use. Gladie (andaria Gladie ??? --- personal question). Servo Uo is a lot of possible, Sphere less, on Run UO - Dead Project. But now I do not know which version of Update Uo is still capable of working with all files - I guess 7 035 but 7 066 no longer. I'll look at the UO forum. I'm not sure. A year ago I went to the 7.050 version. She was able to work with UO files. Later, however, not. You need to think about whether the emulator can distribute EA Games code.
Kelevar Gladie
Už to řešíme s Nolokem a čekáme až zkusí opravit mul conventer, zřejmě tam má něco špatně co nám rozbíjí soubory.
Kdyžtak kdybys měl nějakou radu tak můžeš psát i na kel forku na acc Atilla.